Przyszedł czas na rozmowę z gościem będącym swoistym łącznikiem między naszym, DIYowym światem a Szerokim echem odbiła się ostatnio współpraca Maty z McDonaldem. W dzisiejszym odcinku rozmawiamy nie tylko o innych mniej lub bardziej spektakularnych współpracach ale też o tym jak bardzo rozpoznawalnym trzeba być, żeby było sens szukać marki do współpracy i po prostu – jak to zrobić?
W tym odcinku usłyszysz:
- jakie dziwne i czasem śmieszne współprace między artystami a markami miały miejsce w ostatnich latach
- co trzeba mieć, żeby myśleć o współpracach z markami
- czy istnieją agencje i portale pośredniczące w kontakcie między markami a influencerami
- jak znaleźć markę do współpracy
Agencja o której mówiliśmy w odcinku to Music Brand Partnerships w Creative Artists Agency, którą możecie znaleźć tutaj:
https://www.caa.com/music-brand-partnerships
Portal, o którym mówiliśmy to Insense, do znalezienia tutaj:
https://insense.pro/for-creators/en/