McMata i Lody Maryla, czyli o współpracy muzyków z markami

Przyszedł czas na rozmowę z gościem będącym swoistym łącznikiem między naszym, DIYowym światem a Szerokim echem odbiła się ostatnio współpraca Maty z McDonaldem. W dzisiejszym odcinku rozmawiamy nie tylko o innych mniej lub bardziej spektakularnych współpracach ale też o tym jak bardzo rozpoznawalnym trzeba być, żeby było sens szukać marki do współpracy i po prostu – jak to zrobić?



W tym odcinku usłyszysz:

  • jakie dziwne i czasem śmieszne współprace między artystami a markami miały miejsce w ostatnich latach
  • co trzeba mieć, żeby myśleć o współpracach z markami
  • czy istnieją agencje i portale pośredniczące w kontakcie między markami a influencerami
  • jak znaleźć markę do współpracy

Agencja o której mówiliśmy w odcinku to Music Brand Partnerships w Creative Artists Agency, którą możecie znaleźć tutaj:
https://www.caa.com/music-brand-partnerships

Portal, o którym mówiliśmy to Insense, do znalezienia tutaj:

https://insense.pro/for-creators/en/



W tym odcinku polecaliśmy:


Inne odcinki, których warto posłuchać:

Podaj wpis dalej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *